Quality policy
Zameriavame sa na zabezpečovanie ľudských zdrojov v oblasti informačných technológií a telekomunikácií prevádzkujúc obchodnú značku Expert Base www.expertbase.io a v oblastiach výroby, dopravy, skladovania a obchodu prevádzkujúc obchodnú značku Dobrý Pracovník www.dobrypracovnik.sk. Cieľom našej spoločnosti je zabezpečiť našim klientom, kvalitných zamestnancov a poskytnúť riešenia v krízových situáciách pri vyhľadávaní zamestnancov.
Hodnoty našej spoločnosti sú postavené na ľudskom prístupe, podpore seba rozvoja a férovosti k partnerom a klientom.
Vízia spoločnosti je nájsť uplatnenie na pracovnom trhu pre kvalifikovaných a nekvalifikovaných kandidátov. Taktiež vytvoriť pracovné miesta, kde sa zamestnanci budú cítiť ohodnotení za svoju prácu a spoločne budú vytvárať hodnotu firmy. V zmysle zásad trvalo udržateľného rozvoja sa spoločnosť rozhodla prijať záväzok vytvoriť, zdokumentovať, implementovať, udržiavať, pravidelne preskúmavať a tým neustále zlepšovať systém manažérstva kvality podľa medzinárodnej normy ISO 9001.
Zároveň sa zaväzujeme:
-
Rozvíjať profesionálny rast svojich zamestnancov ich sústavným vzdelávaním. Spoločnosť pre uspokojenie zákazníkov vyžaduje od svojich zamestnancov plnohodnotnú, kvalitnú a profesionálnu prácu.
-
Spoločnosť dosahuje tieto ciele efektívnou, produktívnou a stabilnou prevádzkou v súlade s platnými zákonmi a sústavným zlepšovaním svojich čiastkových procesov majúcich vplyv na spokojnosť zákazníka a kvalitu poskytovanej služby.
-
Spoločnosť k naplneniu Politiky kvality udržuje dobré partnerské vzťahy so svojimi klientmi.
-
Jedným zo základných nástrojov, ktoré umožňujú splnenie týchto cieľov je spracovanie, zavedenie a udržiavanie účinného Systému manažérstva kvality (SMK) pre všetky úrovne riadenia spoločnosti.
-
Presné a jasné definovanie zodpovedností a právomocí všetkých zamestnancov.
-
Plniť a dodržiavať požiadavky príslušných zákonov a nariadení. Zároveň dodržiavať požiadavky právneho a iného charakteru, kladené na kvalitu služby.
-
Spoločnosť uprednostňuje princíp prevencie pred princípom odhaľovania nezhôd.
-
Prijímať merateľné ciele zamerané na zlepšovanie kvality dodávanej služby.
-
K efektívnej komunikácia v rámci celej spoločnosti.
-
O neustály rozvoj infraštruktúry a využitie informačných technológií s cieľom dosahovať požadovanú kvalitu a tak uspokojovať potreby zákazníkov.
-
O zabezpečenie neustáleho zlepšovania spoločnosti vo všetkých oblastiach.
-
Pre našich klientov sa snažíme byť plnohodnotný a spoľahlivý partneri najmä v oblasti ľudských zdrojov.
-
Každú požiadavku klienta riešime komplexne s profesionálnym tímom zloženým z odborníkov z rôznych oblastí.
-
Podporujeme inklúziu a diverzitu na pracovisku ako aj u našich zákazníkov a dodávateľov.
V Bratislave, 10.07.2023
Mgr. Jaroslav Navrkal
United Resources Group s. r. o.